181,AL;176,AU;195,BHR;2,BE;3,BA;189,BR;175,BG;173,XM;0,CZ;16,CN;46,DK;157,EE;9,FI;10,FR;27,NL;14,HR;17,IN;18,IE;19,IT;20,IL;21,JP;4,CA;192,QA;187,KZ;7,CY;193,LI;23,LT;171,LV;24,LU;15,HU;180,MK;177,MT;191,MAR;198,MNG;11,DE;28,NO;196,NZ;194,PA;30,PL;47,PT;1,AT;32,RO;48,GR;197,SA;190,XI;35,SK;45,SI;188,AE;172,XS;36,ES;37,SE;38,CH;185,TR;42,UA;44,US;12,GB; // 0

Česky

(Kč)

Doručení do / Delivery

Měna / Currency

Jazyk / Language

MENU
0
Košík je prázdný
181,AL;176,AU;195,BHR;2,BE;3,BA;189,BR;175,BG;173,XM;0,CZ;16,CN;46,DK;157,EE;9,FI;10,FR;27,NL;14,HR;17,IN;18,IE;19,IT;20,IL;21,JP;4,CA;192,QA;187,KZ;7,CY;193,LI;23,LT;171,LV;24,LU;15,HU;180,MK;177,MT;191,MAR;198,MNG;11,DE;28,NO;196,NZ;194,PA;30,PL;47,PT;1,AT;32,RO;48,GR;197,SA;190,XI;35,SK;45,SI;188,AE;172,XS;36,ES;37,SE;38,CH;185,TR;42,UA;44,US;12,GB; // 0

Česky

(Kč)

Doručení do / Delivery

Měna / Currency

Jazyk / Language

FAQ - otázky a odpovědi

14.07.2025

Na této stránce naleznete dotazy, na které se nás zákazníci nejčastěji ptají a odpovědi na ně. Pokud zde nenajdete odpověď na Váš dotaz, neváhejte a zeptejte se sami. Váš dotaz zašlete na email obchod@vanco.cz.


Jak zruším zasílání emailového zpravodaje?

Pro zrušení zasílání emailového zpravodaje se přihlašte na Váš účet a v menu Upravit informace / Detail mého kontaktu / Dynamické parametry vymažte položku Informační zpravodaj. Nesnažíme se Vás bombardovat spamy, ale upozorňovat na novinky a zajímavosti z oboru.




Zapoměli jste přihlašovací jméno, nebo heslo?

Nevadí, klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo?. Budete vyzváni k zadání emailové adresy, kterou jste použili při registraci. Po jejím zadání obdržíte obratem emailovou zprávu s uživatelským jménam a nově vygenerovaným heslem. Toto heslo doporučujeme změnit.




Proč se po odkliknutí trasování zásilky zobrazí chybové hlášení, že data nejsou k dispozici?

Tento stav vrací evidenční systémy zásilek jednotlivých přepravců v okamžiku, kdy jsme balík již připravili k expedici, případně předali svozové službě, ale zatím nebyl zaevidován do centrální databáze jednotlivých přepravců.  Většinou je toto hlášení zobrazováno od pozdního večera v den expedice zásilky.

Zásilky je možné trasovat cca 6 měsíců po jejich odeslání.




Proč se faktura tváří jako nezaplacená, když jsem ji platil hned při předání doručovateli?

Stav faktury - uhrazená/neuhrazená se řídí stavem v účetním systému. V tom se faktura stává uhrazenou až po připsání peněz na účet. U plateb dobírkou je běžná doba mezi zaplacením zákazníkem a připsáním na účet 5 až 10 dnů. Prodleva je způsobena převodem peněz z účtu pošty nebo přepravní služby.

 

Naposledy navštívené