MENU
0
Košík je prázdný

Reklamace a vrácení zboží

14.01.2022
 Vrácení zboží

V případě, že jste zboží zakoupili distančním způsobem jako koncový spotřebitel (tj. na faktuře není uvedeno IČ), máte možnost v souladu s § 1829 občanského zákoníku ho vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě 14 dní od data jeho převzetí. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, bude vám vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.

Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:
 
  1. Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a odešlete e-mailem na adresu obchod@vanco.cz, vytištěnou kopii přiložte ke zboží.
  2. Zboží uveďte do původního stavu, nemělo by nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.).
  3. Zboží doručte osobně na jednu z našich poboček nebo pečlivě zabalte a zašlete na adresu: VanCo.cz, RMA oddělení, U Čokoládoven 818/9, 143 00 Praha 12
     
Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly uhrazeny.

Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. 

Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.



Reklamace zboží


Před odesláním nebo doručením zboží na kteroukoli naši pobočku k reklamaci prosíme o zadání reklamace do našeho systému přes e-shop, na kterém se právě nacházíte. Reklamační řád je možné najít zde v bodě IX.
 

1. Přihlášení do e-shopu

Přihlaste se na našem e-shopu. Pokud se nemůžete nebo nechcete přihlašovat do e-shopu, vyplňte prosím tento Reklamační formulář a přejděte rovnou ke kroku 5.
 

2. Nová reklamace

Reklamaci můžete založit v uživatelském profilu v levém menu pod volbou "Vytvoření nové reklamace" či z horní lišty pomocí menu "Můj WifiShop - Vytvoření nové reklamace".
 

 

 

3. Nalezení reklamovaného produktu

Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu určeného k reklamaci a klikněte na "Hledat". U produktu, který chcete reklamovat a v pravé části vyberte důvod reklamace. Pokud produkt již není v záruce, zobrazí se Vám pod tlačítkem "Záruky" datum, kdy záruka vypršela.
 

 

4. Vytvoření reklamace

Při vytváření reklamace vyplňte pečlivě všechna vstupní pole, zejména přesný popis závady, příslušenství, dodací adresu a klikněte na tlačítko "Potvrdit". V případě, že máte více zboží k reklamaci, opakujte kroky 2-4 pro každý kus.
 

 

5. Odeslání reklamace

Reklamované zboží dostatečně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození, krabici označte nápisem "Reklamace" a odešlete na adresu:
 

VanCo.cz s.r.o.
RMA oddělení
U čokoládoven 818/9
143 00 Praha 12 - Modřany

Naposledy navštívené