V případě, že jste zboží zakoupili distančním způsobem jako koncový spotřebitel (tj. na faktuře není uvedeno IČ), máte možnost v souladu s § 1829 občanského zákoníku ho vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě 14 dní od data jeho převzetí. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, bude vám vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.
Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:
- Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a odešlete e-mailem na adresu obchod@vanco.cz, vytištěnou kopii přiložte ke zboží.
- Zboží uveďte do původního stavu, nemělo by nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.).
- Zboží doručte osobně na jednu z našich poboček nebo pečlivě zabalte a zašlete na adresu: VanCo.cz, RMA oddělení, U Čokoládoven 818/9, 143 00 Praha 12
Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.
Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
Reklamace zboží
Před odesláním nebo doručením zboží na kteroukoli naši pobočku k reklamaci prosíme o zadání reklamace do našeho systému přes e-shop, na kterém se právě nacházíte. Reklamační řád je možné najít zde v bodě IX.
1. Přihlášení do e-shopu
Přihlaste se na našem e-shopu. Pokud se nemůžete nebo nechcete přihlašovat do e-shopu, vyplňte prosím tento Reklamační formulář a přejděte rovnou ke kroku 5.
2. Nová reklamace
Reklamaci můžete založit v uživatelském profilu v levém menu pod volbou "Vytvoření nové reklamace" či z horní lišty pomocí menu "Můj WifiShop - Vytvoření nové reklamace".
3. Nalezení reklamovaného produktu
Zadejte do vstupních polí dodací list, fakturu nebo sériové číslo produktu určeného k reklamaci a klikněte na "Hledat". U produktu, který chcete reklamovat a v pravé části vyberte důvod reklamace. Pokud produkt již není v záruce, zobrazí se Vám pod tlačítkem "Záruky" datum, kdy záruka vypršela.
4. Vytvoření reklamace
Při vytváření reklamace vyplňte pečlivě všechna vstupní pole, zejména přesný popis závady, příslušenství, dodací adresu a klikněte na tlačítko "Potvrdit". V případě, že máte více zboží k reklamaci, opakujte kroky 2-4 pro každý kus.
5. Odeslání reklamace
Reklamované zboží dostatečně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození, krabici označte nápisem "Reklamace" a odešlete na adresu:
VanCo.cz s.r.o.
RMA oddělení
U čokoládoven 818/9
143 00 Praha 12 - Modřany